2013年5月11日 星期六

【Day 376】

潮媽,感謝你給予我自由! 感激妳成就了今天的我,這全賴妳的養育之恩!

在我的瘋癲之旅中我意識到一件很重要的事情:妳其實是相信我的,也信任我的。盡管會擔心,妳還是放手讓我走自己的路及一如以往的給予我獨立成長與學習的空間。我知道妳一直只希望我好,這對我來説非常重要。感謝妳的支持以及妳對我人生的影響。我很敬重妳,因妳是世上最堅強的女性,這也是我能够變得如此堅強和獨立的原因。

潮媽,母親節快樂,我永遠愛妳! ♡♡ 


Mama, Thanks for the Freedom! Thanks for making me who i am, I owe it all to you!

The most important thing I realized during my crazy trip was that you actually believes in me and trusts me. Despite your worries, you still let me go on my own and continue to give me space to grow and learn. I knew you expected nothing but the best from me. That means a lot to me. I am thankful for your support and involvement in my life. Most of all I respect you, you are the strongest lady in the world and that's why I have turned out so strong and independent.

Mama, Happy Mother's Day, I Love You forever! 

PS: 粗粗地收住我親手造既紙巾花先 grin emoticon 
grin emoticon

沒有留言:

張貼留言