2013年5月24日 星期五

【Day 389】

以色列... 一個暨浪漫又迷人的國度!
剛沿海邊走路回家,突然有一男子説要給我送玫瑰花。我連翻拒絕,他堅持要將花送出並説不知能為我做什麼,只想將這玫瑰花送給我。之後他將花遞到我手上便靦腆的離開了,很是窩心!謝謝你路人~~

Wow... Israel... What a romantic & lovely country!!!!
Just walked home from the seaside, a local man suddenly gave me a rose. I said no no no, and he said took it, i didnt know what could i done for you, just wanna gave it to you... then he just put the flower to my hand and went away... so sweeeet! Thank you Mr Stranger~~



沒有留言:

張貼留言